Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

torsdag 19 november 2015

Big Mac - Glutenfri, platt o tråkig














Noll Big Mac känsla!

Brukar numera aldrig gå på donken för jag har dissat dem tidigare av olika anledningar.Men nu några år senare ville jag ge dem en ny chans och se om de blivit bättre.

Beställde en Big Mac med glutenfritt bröd. Och efter dryga tio minuters väntande så var det denna tråkiga platta skapelse jag fick. Inte den vackraste burgaren man skådat och låååångt ifrån hur en Big Mac ska se ut.

I ett desperat försök att "höja den" så hade man överbefolkat den med sallad istället.Smakade inte heller mycket Big Mac om jag ska vara helt ärlig. Snarare som en dubbelcheesburare och mätt blev jag inte.

Skärpning McDonald's att servera sådana här fula oaptitliga fuskburgare till era glutenkänsliga kunder!

Inte nog med att jag fick vänta på den i nära tio minuter och fick fråga platschefen var den blev av så undrar jag om det inte är dags att synka tidstämplarna på de olika kvittorna.

När jag beställde och betalade den i kassan så var klockan 18:05 men när den var klar så satte denna orderlapp klistrat på burgaren och där kan man läsa att den gjordes 18:04 alltså 1 minut innan jag hade beställt den och det är ju rätt så märkligt då jag senare fick den 10 minuter senare.
















McDonald's svar på denna kritik kan du läsa HÄR

Inga kommentarer: