Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

torsdag 9 maj 2013

Le Pain Français raderar Facebook kommentarer

















Originalinlägg från mig och andra den 9 April


Le Pain Français har metodiskt och systematiskt raderat och blockerat personer och kommentarer som inte gynnat dem själva. Jag t.ex var bland de första att kommentera detta den 9 April (se inlägg 3 och 6) men dessa har tagits bort och jag har blivit blockerad. Jag svarade även på Josef cans inlägg att " den första stenen har LPF redan kastat på de arbetssökande  Svaret från Josef Can finns kvar med "michael:" men min kommentar om detta är helt borttagen. 



















Så här ser det ut nu den 9 Maj


Varför raderar och blockerar LPF mina och andras FB-inlägg om man inte har rent mjöl i påsen? Säger ju sig självt att detta är ett solklart bevis att de inte kan stå för deras egna handlingar. LPF har ALDRIG kommenterat dessa nedlåtande mail om dessa stackars arbetssökande överhuvudtaget. Då man även nu systematiskt rensat bort all negativ kritik utan att ens svarat på den är ju ett bevis nog att detta företag är väldigt väldigt oseriöst.

Inga kommentarer: